Индустрията на имотите реагира на натиска от икономиката
Страница 1 от 1
Индустрията на имотите реагира на натиска от икономиката
http://sg.stroitelstvo.info/show.php?storyid=714928
Как пазарът да се върне към растеж
Строителни предприемачи, инвеститори, финансови консултанти, консултанти по недвижими имоти и други професионалисти от сектора се обединиха около позицията, че като част от мерките за преодоляване на кризата е необходимо:
-Засилване на диалога с централната и местната власт и по-голяма прозрачност в действията на администрацията при реализирането на градоустройствени планове и публични инвестиции като тези в инфраструктура, държавните индустриални зони и публично-частни проекти.
-Подобряване на достъпността на жилищните имоти чрез идентифициране и въвеждане на финансови схеми за стимулиране на купувачите, например данъчни отстъпки. Участниците в конференцията приеха, че достъпността е основният проблем в жилищния сектор и това налага търсенето на решение за облекчаване на купувачите при покупка на първо жилище. Възможностите включват диференцирана ставка на данък добавена стойност (ДДС), данъчни отстъпки за спестяванията за първо жилище или частично гарантиране на кредитите на млади семейства, които нямат достатъчно спестявания или имущество за покупка на първия си дом.
-Съвместни действия между предприемачите и техните клиенти – наематели и купувачи на магазини в търговски центрове, офис или индустриални площи, за преодоляване на ефектите от кризата. Такива действия вече се наблюдават при офис имотите, където собствениците стават по-гъвкави с предлагането на различни стимули за клиентите си.
-Професионалистите се обединяват около позицията, че в развитието на новите проекти за търговски центрове, офис и индустриални сгради трябва да се залагат дългосрочно устойчиви наемни нива, като само така е възможно да се спестят проблемите за наемателите в условията на криза като настоящата.
-В сегмента "втори дом" предприемачите трябва да се насочат към повишаване качеството на проектите си в посока по-ниска плътност на застрояване, повече пространство, зеленина и въздух. Кризата е подходящ момент за инвестиции в инфраструктурата на курортите и подобряването на обслужването. Важна мярка е засилването на рекламата на България като туристическа дестинация в чужбина.
Как пазарът да се върне към растеж
Строителни предприемачи, инвеститори, финансови консултанти, консултанти по недвижими имоти и други професионалисти от сектора се обединиха около позицията, че като част от мерките за преодоляване на кризата е необходимо:
-Засилване на диалога с централната и местната власт и по-голяма прозрачност в действията на администрацията при реализирането на градоустройствени планове и публични инвестиции като тези в инфраструктура, държавните индустриални зони и публично-частни проекти.
-Подобряване на достъпността на жилищните имоти чрез идентифициране и въвеждане на финансови схеми за стимулиране на купувачите, например данъчни отстъпки. Участниците в конференцията приеха, че достъпността е основният проблем в жилищния сектор и това налага търсенето на решение за облекчаване на купувачите при покупка на първо жилище. Възможностите включват диференцирана ставка на данък добавена стойност (ДДС), данъчни отстъпки за спестяванията за първо жилище или частично гарантиране на кредитите на млади семейства, които нямат достатъчно спестявания или имущество за покупка на първия си дом.
-Съвместни действия между предприемачите и техните клиенти – наематели и купувачи на магазини в търговски центрове, офис или индустриални площи, за преодоляване на ефектите от кризата. Такива действия вече се наблюдават при офис имотите, където собствениците стават по-гъвкави с предлагането на различни стимули за клиентите си.
-Професионалистите се обединяват около позицията, че в развитието на новите проекти за търговски центрове, офис и индустриални сгради трябва да се залагат дългосрочно устойчиви наемни нива, като само така е възможно да се спестят проблемите за наемателите в условията на криза като настоящата.
-В сегмента "втори дом" предприемачите трябва да се насочат към повишаване качеството на проектите си в посока по-ниска плътност на застрояване, повече пространство, зеленина и въздух. Кризата е подходящ момент за инвестиции в инфраструктурата на курортите и подобряването на обслужването. Важна мярка е засилването на рекламата на България като туристическа дестинация в чужбина.
арх.Калина Митева-Павловa- Брой мнения : 854
Location : Varna
Registration date : 03.12.2007
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|